Iz zida kod wc šolje izlazi voda


 

Voda može da izlazi iz zida iz mnogo razloga. Jedan od njih je stvaranje čepa negde u cevima. Zašto do toga uopšte dolazi?

Prvi razlog jesu navike ljudi. Ako svakoga dana bacite nešto u odvod wc šolje čemu tamo nije mesto, veoma brzo ćete dobiti zagušenje.

Na primer, domaćice imaju običaj da prospu soc od kafe u wc šolju, kao i da bace ostatke hrane kod pripreme obroka, i nakon istog.

To sve znači razne delove povrća koji zagušuju cevi, kao i masnoće od ulja, recimo, nakon što se spremao pomfrit. Neretko se u odvod wc šolje baci higijienski uložak, ili možda upotrebljena vlažna maramica.

Sve ovo bi trebalo bacati u kantu za smeće, a nikako u odvod, jer voda ne može da rastvori takav otpad.

Pored toga, ljudi takođe bacaju i pikavce iz pepeljare, žvakaće gume, i mnogo toga još, pa sve to zajedno dovodi do stvaranja čepa, koji blokira curenje vode.

Kada vi pustite vodu, a ona ne može normalno da protiče, tada imate situaciju da počne da curi iz zida. Na primer, kod wc šolje, na zidu, počne da izliva voda. Verovatno je u toj cevi neki čep, i to će utvrditi majstori.

Najbolji način da se pregledaju cevi, jeste da se uvede kamera u cevi i da se one snime iznutra. Zahvaljujući ovoj metodi, koja se u svetu koristi odavno, a i kod nas poslednjih desetak ili petnaest godina, mogu da budu uočene sve promene na cevima, kao što su rupice, pukotine, naprsline i sva druga sitna oštećenja. Pored toga, vidi se ako je cev natrula ili trula, u jednom svom delu ili preko cele dužine.

Na osnovu svega što su videli, majstori donose odluku da li će da cev menjaju ili će obaviti sanaciju, ili popravku. Takođe, može da se zameni samo jedan deo cevi, ne mora cela cev, ako je u ostatku svoje dužine zdrava, da se tako izrazimo.

Ako vam curi iz zida gde se nalazi wc šolja, to je znak da treba majstore da pozovete što pre. Naše ekipe će do vas doći u roku od sat vremena od momenta poziva, tako da je najbolje da odmah reagujete.

Jedna stara izreka majstora govori nam o tome da se nijedan kvar nikada nije sam rešio, već je postajao samo sve veći, što je uzrokovalo popravke koje su složenije, i samim tim, naravno, skuplje. Izbegnite to sve i zovite naše ekipe na vreme!

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com